Startsidan

Piratkopia

Oj herre min Gud! Igår slog ni rekord med 17 personer. Alltså nästan dubbelt så många. Helt sjukt. Jag vet inte vars ni kom ifrån. Men roligt var det i alla fall.

Nu har jag vaknat och klätt på mig mina träningskläder. Jag har kört lite magövningar men ska fortsätta med det snart. Sen ska jag käka frukost och duscha och sen ska jag åka en tur med bilen. Efter det ska jag göra presenten och kika vad jag ska ha på mig. Jag känner att det kommer gå åt skogen. Jag borde ha ett svärd eller nåt. Men det har jag inte. Det känns lite fånigt att komma dit och "se ut" som en pirat men inte göra det. Fattar ni? Om ni inte fattar förstår jag det för jag är rätt översmart. Men ja, nu ska jag läsa mina favoritbloggar sen fortsätta träna.

Kanske lägger in en bild, dock inte så snygg, på min nya tröja senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback