Startsidan

Rekord minsann!

Jag trodde att det här skulle bli en dålig dag på bloggen eftersom min statistik har börjat slutta men idag slog ni, kära läsare, rekord!

Jag har köpt choklad så jag är lycklig också. Och så har vi sett Idol. Jag hejar ju på Robert Kragh eftersom jag har pratat med honom. Jag tror att han frågade vad klockan var. Annars vet jag inte. Men vi har i alla fall gått på samma skola två gånger. Glömde jag säga att det mest är för att han är duktig på att sjunga? Det är han i alla fall.

På tal om Idol. Jag tänker söka nästa år och sjunga min egna version av en låt. Så här går den. "Am´nt I lovely, am´nt I wonderful, am´nt I precious made from love." Jag hoppade över lite och så men ni förstår på ett ungefär. Jag tycker den är svängig och det låter så sjukt bra när jag sjunger den. Det säger alla. Typ.

Imorgon ska Eric jobba så då ska jag göra Claudias present och så ska jag softa lite. Chilla vid tvn och sånt ni vet bah. Nej men allvarligt. Jag ska köra styrketräning istället för att springa. Hej då!

Kommentarer
Av: elin

Haha.. läste att du hade köpt Frida för att läsa om
Kenza och Anthony... Fasiken... Jag tänkte också köpa tidningen men jag var inte lika modig som du ^^
Det kändes lite för pinsamt men nu är jag lite sugen på det i alla fall.. :P
Ha de bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback