Startsidan

Sammandrag av dag

Pappa blev 94% norrlänning. Jag tror att det var för att han gjorde testet så långsamt. Sen är han ju iofs 100% norrlänning så det aknske spelade in.

Jag är irriterad! Nu när jag äntligen bestämt att jag ska åka till Tyskland, bara jag får bo hos Tobias, så kan inte pappa skynda sig från datorn så nu hann jag inte fråga. Det skulle verkligen inte förvåna mig om biljetterna tar slut eller så. Jag kan meddela att jag blir jättearg och ledsen och sånt då.

Jag kom förresten på vad det var jag skulle berätta. Det var så att när jag borstade håret, eller testade typ, i förrgår, tror jag det var, så fastnade kammen i piercingen så jag slet bort kulan. Som tur var hittade jag den och kunde he dit den igen. Så intressant var det alltså. Nu ska jag gå och sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback