Startsidan

Sista matchen

Alltså just nu är mitt liv lite stressigt så det är därför jag inte har skrivit. Eller just nu är det ganska lugnt men det va rinte det. Imorse 09.00 hade jag cyklat till universitetet och började min föreläsning på fyra timmar. Det gick ganska bra, jag satt och skissade på taktik till matchen vi hade nyss. Jag vet inte om jag nämnde det men jag var ju coach. Sen tokcyklade jag hem från universitetet och bytte kläder och kastade i mig en filtallrik. Sen kom Sandra och hämtade mig och så åkte vi till matchen. Eftersom två stycken inte dök upp fick vi lite problem men det löste sig ganska bra. Vi började matchen med tolv starka spelare men avslutade med nio halvtrasiga. Det vart för övrigt 0-14 till oss. Alltså, vi förlorade, igen. Men nu ska jag redigera bilder. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback