Startsidan

Snuskpelle

Godmorgon. Nu har jag äte frukost och vaknat. Och så har jag läst ut "I valet och kvalet". Alltså jag måste bara påpeka än en gång att ni måste läsa den! Den är rolig och så. Jag är sämst på att uttrycka mig så jag tror jag slutar där. Hur som helst. Idag åker jag alltså till Stockholm för att hälsa på Eric som för övrigt är min pojkvän. Det ska bli jättespännande för jag ska få hitta alldeles själv från Bromma till Mariatorget. Vi ser väl hur det går med det. Idag måste jag fortsätta packa för det gjorde jag såklart inte klart igår eftersom jag tyckte det var roligare att sitta vid datorn. Men det är faktiskt skoj att packa tycker jag. Packa upp däremot är kanske det värsta som finns. För er som undrar kan jag berätta att jag inte hade packat upp väskan sedan jag sist var i Stockholm. He. He. Det roligaste är att jag är seriös.

Nu ska jag skutta ut med Urax och sen ska jag packa och måla naglarna. Det är ju inte sant vad kvinnlig jag har blivit. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback