Startsidan

Spännande dag, inte

Nu har jag vaknat och ätit frukost. Gud vad jag sover mycket, men skönt är det vill jag lova. Igår kväll läste jag ut Harry Potter and the Deathly Hallows. Utan att avslöja mig kan jag bara säga att jag tycker slutet var bra. Men som många kanske vet är ju jag en oerhört hemsk och elak person. Moahaha, nu vet ni inte alls vad som händer. Bra.

Idag blir det till att studera jättemycket. Jag ska satsa på att gå igenom resten av alfabetet idag. Och så måste jag klä på mig också. Sen ikväll är det ju träning, käk och bowling med innebandylaget som gäller och då ska jag ta med mig kameran. Om jag glömmer den ska jag stycka mig själv. Nästan.

Men ja, bara att sätta igång. Hej så länge!

Just det, igår fick jag reda på att Nathalie i min gamla klass läser digitala bilder med mig, fränt va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback