Startsidan

Tröstätning

Alltså jag blir nästan deprimerad för att det ser så tråkigt ut på min blogg. Jag vill ha mer bilder i inläggen! Jag glömmer ju alltid att ta med kameran när jag ska någonstans. Men nu ska jag försöka skärpa mig!

Ikväll känner jag verkligen att det är en sådan dag då man ska sitta framför tvn och äta onyttigt. Jag bara måste! Men eftersom jag inte får köpa, på grund av min och Erics bestämmelse, så får jag helt enkelt ställa mig och baka. Det får bli något enkelt som kanske chokladbollar. Fast det vore väldigt gott med kladdkaka för det är ju kanske det bästa som finns. När jag fyllde 19 år fick jag en tjusig kladdkaka av mina vänner Sandra och Hanna. Det är den ni ser på bild här nere om ni inte förstod det. Jag kan ju passa på att önska mig en sån när jag fyller 20 också, fast då är ju inte Sandra hemma. Hon är ju i USA för er som inte vet och undrar. Men Hanna, nu vet du vad som väntas av dig!

image77

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback