Startsidan

Äventyrshuset med höjdskräck

Hejsan!

Gårdagen i Skellefteå var väldigt trevlig och det bästa av allt är att jag har träningsvärk i armarna idag. På en bana, Piraten, skulle man först klättra klättervägg, sen i nästa rum klättra över en minst två meter hög vägg och jag som är höjdrädd vägrade till en början. Sen lät jag dom lyfta upp mig men då blev jag rädd igen och ropade på mamma. Hon kom dock inte så jag gick ner och lät dom köra banan själva. Sen efter ett tag så ville jag vara med ändå och tro det eller ej, jag tog mig över två eller tre gånger. Jag är ganska förvånad själv måste jag säga eftersom jag är rädd för att stå på en stol. Tyvärr klarade vi inte det sista rummet på den banan så vi fuskade lite genom att jag gick in när dom gick ut och skulle börja om så stod jag där i slutet av banan där det var en knapp som man skulle trycka på. Smart av oss tycker jag.

På kvällen kom Susanne förbi och vi sjöng lite Singstar och pratade. Hon bestämde också hur jag ska klippa mig för det har jag ju funderat över ett bra tag. Nu gäller det bara att hitta en frisör med stil. Någon som vet en bra?

Förresten så var det ju ingen som tyckte att jag skulle börja visa seriösa outfitsisar, i och för sig ingen som inte tyckte det heller men, så då blir det väl inget då. Eller, vi får se. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback