Startsidan

En födelsedag.

Hej alla vänner! Nu vaknade jag klockan sju för att hinna slå in Erics presenter men då kommer jag ner i köket och ser att dom ligger inslagna på bordet. Mamma är ju en ängel alltså! Sen har hon också tagit fram hallon som han ska få äta med glass, skulle jag tro, eftersom vi alltid får fikapåsängen när vi fyller år. Jag är ju hos Eric när jag fyller år så tyvärr missar jag det. Dessutom orkar inte mamma skicka nå paket utan jag ska få dom när jag kommer hem igen, en månad försent. Men ja, den som väntar på nåt gott...

Sen tror Eric att hans presenter från familjen inte har kommit men det har dom. Jag och mamma låtsas bara att dom inte har det för att han ska tro att han inte får nåt. Eller nåt. Kul skoj va. He...he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback