Startsidan

Foton från födelsedagen

Alltså förlåt mig så mycket för den dåliga uppdateringen. Min kära mor har suttit här och pysslat och jag iddes inte starta den på mitt rum eller så. Men nu är jag här! Jag tog några dåliga bilder imorse på Eric men sen dog batteriet så ni för nöja er med dom som finns. Mest ska jag bara visa Lotta hur jag vill bli uppvaktad när jag fyller år. HEHE! Nejmen nej, jag hatar faktiskt när folk sjunger för mig. En gång när jag var liten och hade kalas började jag gråta när dom sjöng. Hemskt det där.

Hur som helst så kom hela familjen, Urax också såklart, in på mitt rum där Eric låg och pratade i mobilen när han skulle sova. Så sjöng vi ju såklart och sen fick han fika, glass och varma hallon och ett glas juice. Alltså egentligen ska det ju vara läskeblask men tyvärr hade vi inte det.

image447



PS. Nu ska jag gå och göra iordning marängsvischen som inte stavas sådär för Eric önskade att han ville ha det. Dessutom önskade han middag så då åt vi det, kycklingwrapsmed gosallad.

Kommentarer
Av: Anonym

sover han utan pyjamas? tur han fick en ny! mysigt fika ni bjöd på. jag uppskattar verkligen allt ni gör för vår Eric och Nina, du kan ge dig på att vi ska sjunga för dig den 24... jättehögt!!!

kramar till er alla från oss alla

2008-04-08 @ 21:00:58
Av: Carro

Hahaha vad roligt att du censurerat bröstvårtan och armhålehåret!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback