Startsidan

Framme i Stockholm

Halojsan!

Nu är jag alltså i Sveriges huvudstad. Igår kom Eric på att GTA 4, för er som inte är så insatta i tvspel kan jag berätta att det är ett tvspel, skulle komma ut idag så 10.00 imorse var vi på Elgiganten så att han skulle kunna köpa det innan det tog slut. Trots att vi nästan var där när det öppnade, vi kom kanske fem över, så fick Eric det tredje sista spelet. Kön var jättelång och nu mina damer och herrar kommer det roliga, det var bara män i kön! Alltså nu menar jag inte pojkar utan män! Vuxna karlar som tycker det är så viktigt med ett himla tvspel så dom måste ha det precis när det kommer. Och allihop såg väldigt nöjda ut med det där spelet i handen. Fånigt!

Sen var Eric på bra humör så det utnyttjade jag. Vi gick och kollade i lite affärer och jag köpte en klänning på Stadium, ni får se den senare. Sen gick vi på H&M för han fick ett presentkort där när han fyllde år av min mor och far. Jag tyckte att han behöver nya badshorts för dom han har är beigea och det är en ful färg tycker jag. Dom han köpte var orangea och så, helfräscha. Hehe. Jag kan visa dom också sen.

Nu är det ju så himla fint väder och gröna gräsmattor och allt så jag ska nog gå ut och fota lite. Det är annat än hemma i Umeå där det ligger kvar snödrivor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback