Startsidan

Jag såg kändisar!

Hej alla vänner! Idag när jag och Eric var på stan såg vi ingen mindre än världens bästa kvinnliga fotbollsspelare! Det ni! Vet ni vem det var då? Klart att ni gör men jag kan skriva det ändå. Marta var det. Jag lägger in en bild på henne här nere så ni kan titta. Snygg bild förresten tycker jag. Hon sällskapade dessutom med Elaine och Elaines kompis som är i Umeå nu. Jag kanske ljög nu men jag skulle tro att det var dom. Jag ville ju inte stirra vettni, här i Umeå är man ju rätt van att stöta på kändisar. Jag har ju till exempel tacklat Lisa Miskovsky för nåt år sedan då hon och jag spelade hockey.

image437

Nu ska jag sluta göra er avundsjuka och istället berätta att jag sjöng en låt imorse när jag var ute med Urax. Den var bra tyckte jag så jag försökte minnas den nu nyss och första versen har jag i alla fall skrivit ner och tonsatt. Snart är jag nog en etablerad låtskrivare tror jag. Tror inte ni?

Nu ska jag duka och sen ska jag hämta pappa och sen baka pollykaka och fota den och skriva in receptet här och sen styrketräna och sen duscha och sen se tv. Vilken härlig kväll va?! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback