Startsidan

Kalldusch utan dusch

Godmorgon! Idag var pappa tvungen att ha bilen till tandläkaren nu på morgonen så vi måste vänta med att åka till jobbet. Därför hinner jag blogga lite nu.

Igår tänkte jag duscha eftersom att jag luktade svett och så hoppade jag in i duschen och började spruta på mig MEN DÅ HADE MIN SYSTER DUSCHAT VÄRSTA LÄNGE SÅ VARMVATTNET TOG SLUT!!! Då blev jag arg. Därför har jag inte duschat på skitalänge och jag ids nog inte duscha idag heller eftersom jag ska duscha imorgon. Om ni nu skulle stöta på mig någonstans, vilket jag tror att ingen av er kommer göra, så vet ni varför jag luktar svett, det är Annas fel.

Nu måste jag 'ta lite mer frukost för jag blev inte mätt. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback