Startsidan

Kladdkaka

Hejsan! Imorse duschade jag och det var skönt. Sen dess har jag slappat lite för det kan man behöva efter en veckas jobb. Dessutom har jag sökt till lite kurser och program till hösten. Jag sökte lite blandat mot musik, grafisk formgivning, språk och sånna där spännande koder så man kan göra häftiga saker på hemsidor. Vi får väl se vars jag kommer in. Till två av kurserna måste man dock göra antagningsprov och det känns ju lite hemskt. Men det ordnar sig nog det där. Jag är ju rätt duktig vet ni.

Här nere ser ni en bild på kladdkakan vi gjorde igår. Vi hade nästan slut på kakao så vi köpte nytt och sen när jag skulle he i det hedde jag bara i från det gamla paketet vilket var ungefär hälften av det som skulle vara i. Jag får ursäkta om någon inte förstår ordet "hedde" men jag vet inte vad jag ska skriva annars, strödde kanske. Sen hedde vi också i lite lösviktsgodis av olika sorter. Den vart lite rinnig och väldigt söt vilket inte var så bra.

image440

Kommentarer
Av: Carro

Annars kanske ni "hällde" i kakaon? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback