Startsidan

Kladdkaka

Nu har jag sett på Top Model. Jag vet inte varför jag tycker om att se på sånt men det gör jag. Klockan nio är det en film på trean som vi tänkte se så innan det ska jag slappa lite. Om jag ids ska jag köra plankan. Ni vet när man står på fötter och underarmar helt rak i kroppen. Det är bra träning det. Nu håller dom på och flyttar alla bloggar och man kan ju bara hoppas att det går bra så inte allt vitsigt man har skrivit försvinner. Det vore nedrans tråkigt tycker jag.

image452

Jag och Eric råkade bara en kladdkaka nyss också och den var himlarns god vill jag lova. Jag tog en bild som jag ska he in sen men nu sitter jag på mammas dator så då går det inte. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback