Startsidan

Kryssning?

Goddagens!

Jag förstår inte hur Eric kan vakna så tidigt. Imorse var han uppe och skuttade vid kanske åtta. När han är hemma är det dock annat som gäller, då ligger han gärna i sängen till åtminstone tolv. Han kanske har skönare säng, vad vet jag.

Nu funderar jag och Eric på att fara på kryssning till Riga om en vecka. Jag försöker kolla hur vädret är men det går ju inte att hitta. Jag tänkte bara se om det blir orkan eller nåt för då vill jag ju inte åka.

Nu måste jag nog gå upp och börja packa för imorgon måste vi städa mitt rum så då hinner vi kanske inte.
image479

Jag var smalare när jag var i England än vad jag är nu. Det var tider det!

Kommentarer
Av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Hahahaaa låter vi roligt? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback