Startsidan

MMSbloggning mina vänner!

Hej igen!

Det är förresten busenkelt att mmsblogga. Bara man kan skicka mms från sin mobil så funkar det typ, om man inte har tele2. Man skickar bara ett mms till ett visst nummer sen är det klart. Jag som trodde man var tvungen att logga in sig på internet via mobilen eller nåt sånt krångligt. Men ja, det kostar 1 krona plus det det kostar från operatören, i mitt fall 2 kronor =1+2=3 svenska kronor. Det är ju inte en förmögenhet så om jag kanske är i stugan eller om jag har pengar kvar i slutet av månaden så kanske jag testar. Nu vet ni och nu ska jag nog bege mig mot sängen. Glöm förresten inte att titta in på
den här sidan och rösta på 5 stjärnor på Lynxraket´n som vi skrev i nian men spelade in i ettan. Hej då!

PS. Den där sidan jag försöker länka till funkar typ aldrig, bara om man går in via lunarstorm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback