Startsidan

MySpace och sånt

Hejsan! Idag och igår och dagen före det och kanske någon annan dag har jag suttit och lyssnat på min väns musik. Sånt är roligt tycker jag, unga människor som gör något vettigt av sitt liv. Jag har också tänkt skaffa MySpace snart men först måste jag fixa lite grejer för det är ju inte så värt att ha en sån om man inte har nån inspelad musik. Här kan ni i alla fall lyssna på det hon har gjort. Trots att jag inte gillar sånt där technoaktigt ljud så tycker jag om det. Det kan i och för sig bero på att Isa är med men ändå. Dessutom är jag fascinerad över att hon lyckas skriva på engelska.

Nu uppmanar jag er allihop om att bli duktiga musiker och sen ska ni berätta för hela världen att ni vet vem jag är och att min blogg är bäst! Hehe. Men vi ses i framtiden eftersom jag också ska bli värsta coola musikern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback