Startsidan

PLÄJSTÄJSHÖN!

Hej alla vänner! Idag följde jag med mamma för att hjälpa henne med en sak, den där hemliga saken som jag skrev om igår eller nåt. Eftersom jag fick följa med antog jag att det inte hade med min födelsedag att göra. Därför gissade jag vidare och trodde att det var ett Playstation 2 hon skulle införskaffa. Självklart hade jag rätt! Vi fick med två singstarspel med mickar och sex andra spel. Just nu sitter mamma och spelar nåt Simpsonsspel och hon svär för hon kör in i massa saker hela tiden. Fast ibland skrattar hon också. Stackars Urax som inte förstår vad som orsakar hennes plötsliga sinnesomväxlingar. Men ja, nu ska jag se om jag får testa spela lite, lär bli svårt för jag skulle tro att hon vill sitta där nu i nån vecka. Hej då!

PS. Glöm inte att titta på Så ska det låta ikväll då Molly Sandén medverkar.

Kommentarer
Av: Sandra

Nämen så till slut så blev det ett Playstation :)

2008-04-11 @ 18:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback