Startsidan

Pollyfrukost

Godmorgon! Idag tog jag fel på tiden med en timme. Tack och lov åt rätt håll men ändå. Har varit uppe sen kvart i sju. Fast det är ganska så skönt att vara uppe i tid och kunna käka frukost i lugn och ro. Snart ska jag gå upp och väcka lille Eric som fortfarande sover. Jag har gjort mackor åt honom som han kan äta i bilen. Han är ju inte hungrig direkt när han har vaknat, till skillnad från mig. Jag är hungrig jämt.

Nu är det nog dags att borsta tänderna fast först ska jag nog tjyva en bit pollykaka som finns i kylen sen igår. Smaskig frukost minsann. Och ja, jag har ätit frukost så jag är inte ett syndigt barn som inte förstår sitt eget bästa. Hej då!

Kommentarer
Av: Hanna

Gott, Polly är så gott!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback