Startsidan

Skellefteå

Godmorgon! Nu kanske ni undrar varför jag är uppe så tidigt en lördag och då kan jag berätta för er att jag och Eric ska åka till Skellefteå och träffa min vän Sandra och fara på det där äventyrshuset eller vad det hette. Gamla Boda Borg i alla fall. Sen har jag märkt att det kommer upp nån attans reklam på min blogg som jag inte har hett dit. Jag vet inte vad det är och jag ska försöka få bort den.

Nu ska jag gå och käka frukost och kolla en sista gång att bussen går då jag tror den går och se om nån vill skjutsa dit oss. Till bussen alltså.

Sen funderar jag också på att börja ta seriösa dagens klädselbilder. Fast nu när jag jobbar är det inte så ofta jag har snygga kläder, men ibland. Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback