Startsidan

Smarta knep

Godkväll! Eric sitter och pillar i Photoshop på datorn nere så jag tog den på mitt rum. Därför kan jag inte visa några bilder för kameran går inte att få in här. Men jag ska köpa en egen dator sen. Vi bakade inte idag för vi kom på att vi får främmande på söndag och dom kanske vill smaka. Eftersom den ska stå i två dygn kan vi ju lika gärna göra den imorgon när vi inte har något annat för oss. Eller, först ska vi jobba och sen fara på stan så att Eric kan peka ut vad han vill ha i födelsedagspresent. Han ska få peka ut ett par saker och sen får han sätta sig med en glass på McDonalds medan jag köper nåt av det. Det är väl en bra lösning? Det tycker i alla fall jag så då blir det så.

Nu ska juag gå ner för Eric ville visa en film på då hans lillebror åker skidor i alperna. Orättvist det där. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback