Startsidan

Snor i näsan

Nu nyss såg vi på filmen Solstorm och den var bra tycker jag. Där visar dom, typ, att vissa älskar sin gud mer än sin familj. Sånna idioter finns ju faktiskt. Men ja, nu ska jag inte sitta här och tala illa om sånt som vissa älskar. Men jag tycker det är sjukt.

Idag när jag åkte hiss stod jag och speglade mig, jag menar vad ska man annars göra? Jag kikade lite i mitt ansikte och sen fick jag för mig att titta i näsan så det gjorde jag. Då fick jag syn på värsta kråkan, eller slajmet i alla fall, så det bestämde jag mig för att peta ut. Och när jag står där med fingret i näsan är såklart hissen framme och där utanför står massa folk. Så lagom roligt. Jag låtsades som att jag kliade mig i ansiktet elelr så.

Nu sitter vi och väntar på Sandra. Hej då!

Kommentarer
Av: Jessica

Jag har på rikt funderat på att börja spela fotboll igen. Fast jag vill bara spela på sommaren och på gräsplan, annars suger det ju. Höhö.

Av: Jessica

Ja, men kanske. Jag ska ha det in mind ett tag så får vi väl se.

2008-04-08 @ 00:53:35
URL: http://jerre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback