Startsidan

Som en bilddagbok

Hej vänner!

Gud så skönt det är att veta att det inte blir nåt mer jobb på Umebygden! Det har ju såklart varit jättebra att vi fick jobba där för det innebär pengar och arbetslivserfarenhet men det har varit sjukt jobbigt. Igår kom Sandra hit och vi sjöng lite singstar men eftersom jag hade sopat utan
masken så hade jag damm i halsen och näsan så min röst höll inte alls och jag hostade som en tok.

Idag ska jag, mamma och Eric  fara på stan och kika runt. Jag ska lämna tillbaka biblioteksböcker och kolla på en mp3spelare och äta glass och mamma skulle göra nåt och Eric ska äta glass. Det låter väl roligt?!

Jag har förresten bestämt mig för att ha fler bilder här på bloggen för det ser så mycket trevligare ut då. Här nere ser ni en bild på solen bakom ett träd som jag tog när vi var på middag i lördags.

image474

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback