Startsidan

Som ett brev på posten

Nu håller jag på och retuscherar svanbilderna så dom kommer snart. Jag lägger in dom i förra inlägget alltså. Igår fick vi alltså ett brev. Det var från Erics mamma och i brevet låg inte mindre än fyra trisslotter, en till oss var (Urax fick dock ingen så han blev lite ledsen). Eftersom Anna ALLTID vinner på sina lotter så tänkte jag ut den briljanta idén att låta henne välja lott och sen sno den från henne. Sagt och gjort, bara den lilla detaljen att jag inte fick den för hon höll för hårt i den. Istället tog jag en annan lott och skrapade. Självklart vann jag ingenting men en av lotterna var det minsann vinst på. Jamen Annas såklart, 2 x 25 kronor. När jag får gånger två är det minsann aldrig vinst. Ja, livet är orättvist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback