Startsidan

Sommar i Umeå

Goddmorgon! Gud vad jag längtar till ikväll efter jobbet. Det ska bli så skönt att få lite helg. Sen är det ju bara fyra eller fem dagar kvar efter helgen och sen slipper jag det där stället för alltid! Då är det dags att börja packa till Stockholmsresan. Eftersom jag ska vara borta rätt länge så vet jag inte hur tusan det ska rymmas i väskan. Fast det går ju att tvätta hos Eric så det ordnar sig nog. Saken är ju bara den att jag måste ta med saker som jag kan åka utomlands med om vi skulle hitta den perfekta resan. Fast enligt Eric och typ Claudia också så är väl det ganska samma kläder.

Nu tittade jag just ut genom fönstret och det är ju för tusan sommar ute! I kanske måndags eller nåt snöade det ju en decimeter men nu är typ allt borta. Coolt! Jag kanske ska bege mig ut och fota senare idag. Efter jobbet alltså, suck. Hej då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback