Startsidan

Sommarlov!

Hejsan!

Idag började vi jobba klockan sju. Det var härligt tycker jag för jag tycker om att vara uppe tidigt. Sen är det ju självklart jobbigt att stiga upp men det är sånt man får ta. Idag kom det massa containrar så vi kastade allt som fanns kvar. Eftersom det var jag och massa män (och pojkar) som kastade så tog jag mitt ansvar som kvinna att kasta allt smått. Jag menar grabbarna vill ju vara coola och bära tunga saker och möbler som dom får slå sönder innan dom ska i containern. Det är ju inte manligt att bära ut några galgar, hinkar och sopkvastar. Därför kanske det såg ut som att jag slappjobbade men det gjorde jag alltså inte.

Förresten så har vi sommarlov nu och nu ska vi gå på Ica. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback