Startsidan

Stöld

Haloj! Nu ska jag snart börja med maten men först måste jag ju dela med mig om den spännande dagen jag hade idag. Efter att jag och Eric hade tömt två förråd skulle vi kasta bort trasiga krukor och he ner hela och fina i kartonger. Eftersom Eric tycker att han är en man som ska göra våldsamma saker så fick han krossa dom trasiga krukorna. Det lät rätt mycket så han tyckte att han var cool. Jag däremot hittade en pall att sitta på och plockade sedan bort dom "fina" krukorna. Dom fina smusslade jag dock ner i min väska för dom ville jag ha. Tre stycken vita blev det. Åsa har faktiskt sagt att jag får ta om jag vill ha eftersom det blir mindre att slänga då så tro inte att jag är en tjyv eller så.

Nu sitter Eric och säger att kycklingfiléerna skriker "laga mig, laga mig" så det kanske är dags att göra det. Först ska jag bara tvärkika på lite resor. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback