Startsidan

Utan dusch i fem dygn

Imorse var jag så dyngtrött att jag inte orkade gå upp och blogga och kolla mailen. Det resulterade i 35 nya mail där max fem av dom var sån reklam och skit. Fast inte mig emot i och för sig. Det är mest Eric som blir irriterad eftersom han vill ha datorn. Men jag har sagt att han får den när jag är klar så då får han vänta. Nu har han dock hittat tvspelet så då är det ganska lugnt.

Ikväll ska vi till Susanne för hon fyller ju 20 år idag. Innan det måste jag duscha för det har jag inte gjort sen i fredags. Hehe! Gud vad jag ska lukta!

Nu ska jag bara tvärkika lite på dom vanliga sajterna där jag är medlem och sen ska jag nog överta tvspelandet. Förresten så åt jag en fräsch sallad till lunch. Herregusis, jag förstår mig inte på sånna som säger så SERIÖST! Det gjorde alltså inte jag. Men ja, hej då!

image464

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback