Startsidan

Västerbottensostpaj

Hej hej!

Nu nyss gjorde jag gosallad för till middag ska vi käka västerbottensostpaj! Det är ju kanske det godaste som finns, speciellt med gosallad till. Ni från södra Sverige kanske inte har ätit det så synd för er! Just därför ska alltså Eric få smaka det innan vi far på måndag.

I gosallad finns följande ingredienser.

♦ Tomat
♦ Gurka
♦ Rödlök
♦ Avocado
♦ Pressad citron
♦ Paprika
♦ Fetaost

Man kan såklart he i kanske sallad eller oliver om man vill ha det. Spännande va?! Nu när jag skrev det där kom jag på att jag glömde he i fetaost (vi har förresten en sån liten låda med fetaost och vitlökar som är marinerade eller nåt) så det måste jag göra nu. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback