Startsidan

Blondinbella i sin bubbla

Fy tusan vilket väder. Jag blev dyngsur och kall när jag var ute med Urax. Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen ska jag göra röda vinbärssaft. Eric skrattade åt mig när jag sa att jag skulle det. Men han behöver inte smaka i så fall.

Förresten så skrev
Blondinbella ett inlägg att man ska satsa på accessoarer och köpa dyra sånna. Jag håller med om att man ska satsa på accessoarer, alltså variera dom, men måste dom vara dyra? Är det inte bättre att köpa billigt så man kan variera mellan flera olika istället för att bara ha råd med ett eller två halsband. Dumt inlägg tycker jag. Det smartaste är att köpa allt billigt. Eller om man var rik som henne, handla rättvisemärkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback