Startsidan

Disneynörd?

Totalt 60 Disneyfilmer, har du sett fler än 40 är du en Disneynörd.

[x] Aladdin
[x] Askungen
[x] Bambi
[x] Snövit & de sju små dvärgarna
[x] Djungelboken
[x] Pinocchio
[ ] Fantasia
[ ] Dumbo
[x] Peter Pan
[x] Lady och Lufsen
Antal:8

[x] Törnrosa
[x] De 101 dalmatinerna
[ ] Svärdet i stenen
[ ] Aristocats
[x] Robin Hood
[x] Bernard och Bianca
[ ] Bernard och Bianca i Australien
[x] Micke och Molle
[ ] Mästerdetektiven Basil Mus
Antal:5

[ ] Oliver och gänget
[x] Den lilla sjöjungfrun
[x] Lejonkungen
[ ] Pocahontas
[ ] Ringaren i Notre Dame
[ ] Herkules
[ ] Mulan
[ ] Tarzan
[ ] Kejsarens nya stil
Antal:2

[x] Atlantis
[ ] Lilo och Stitch
[ ] Skattkammarplaneten
[x] Björnbröder
[ ] Kogänget
[ ] Vilddjuren
[x] Alice i underlandet
[ ] Janne Långben the movie
[ ] Anastasia
Antal:3

OTECKNAT
[x] Pirates of the Caribbean 1
[x] Pirates of the Caribbean 2
[x] Pirates of the Caribbean 3
[x] Narnia
[x] Föräldrafällan
[ ] George of the djungle
[x] Flubber
[x] The Mighty Ducks
Antal:7

[ ] The pacifier
[ ] Miracle
[ ] The Kid
[ ] Joe - jättegorillan
[ ] Mary Poppins
[x] Remember the Titans
[ ] National Treasure
Antal:1

ANIMERAT
[ ] Bilar
[ ] Superhjältarna
[x] Monsters inc.
[x] Ett småkryps liv
[x] Toy Story
[x] Hitta Nemo
[ ] Den lilla kycklingen
[ ] Dinosaurier
Antal: 4

Totalt: 30

Kommentarer
Av: Martina

Av ren nyfikenhet lånar jag denna lista.

Jag trodde nämligen att jag själv inte hade sett så många av filmerna.. men när jag börja kolla så inser jag att så är det inet :)

Av: Martina

Tack ;)

2008-08-07 @ 21:16:43
URL: http://tiininaas.blogg.se/
Av: Sadie

Haha, fan också. Jag var 4 poäng från att utnämnas till disneynörd xp

2008-08-09 @ 19:33:11
Av: Josephine

haha jag viste redan at jag va en Disneynörd. Var enbart nån enstaka av dem nyare filmerna jag inte sett. Men otäkt va när jag tänkte efter och insåg att jag äger över 40 av dessa filmerna.

2008-08-11 @ 11:11:41
URL: http://jusefajne.blogg.se/
Av: Sophie

hihi jag blev en nörd...

2008-08-12 @ 21:33:51
Av: Niklas

Var med och tävla om Aristocats dvd på Roliga-katter.se :)



Direktlänk:

aristocats/index.php" rel="nofollow">http://www.roliga-katter.se/tavlingaristocats/index.php

2008-09-02 @ 02:18:17
URL: http://www.roliga-katter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback