Startsidan

Fotbollstränare sökes!

Hej! Är du snäll och gillar fotboll? Då är du rätt person för mig. Kanske. I alla fall så vill jag vara fotbollstränare till våren och då behöver jag ju såklart en medhjälpare. Eller alltså, en till människa som kan träna små barn. Du måste vara snäll och kunna lite fotboll. Eftersom jag är kungen av fotboll så går det ju såklart bra om du bara gillar barn och så. Det ordnar sig. Hur som helst. Du måste ju ha tid för dom små liven. Kanske en eller två träningar i veckan plus lite arbete vid sidan om såsom planering och sånt. Du måste kunna fostra ungar så dom har respekt för oss men samtidigt ska dom ha så nedrans roligt att dom aldrig vill gå hem. Ungarna ska spela för att det är roligt men såklart måste man ju kunna variera nivån så att alla ungar får den hjälp och utveckling som just den behöver. Förresten kommer vi mest troligt träna killar. Just ja, vi ska INTE toppa!!! Dom som tränar ska få spela, så är det! Och du får aldrig klaga på domaren! ENDAST SERIÖSA SVAR!

PS. Du måste bo i Umeå för det är här allt händer.

Kommentarer
Av: Jenny

Hej! :) Vad är din största dröm? :)

Av: Jenny

åh vilken härlig dröm:) jag vill bli artist eller fotograf tror jag:)

2008-08-01 @ 13:01:34
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback