Startsidan

Fotografering

Godmorgon!

Nu har jag vaknat och halvätit frukost. Mamma köpte sån där god limpa på Nolia som är jättegod. Den är alldeles svart nästan och stenhård fast alldeles saftig och gräddig. Kalasgott kan jag lova! Sen köpte dom färskt bröd i Lövånger också men sånna har jag redan ätit av. Igår ringde Eric och han levde. Det var himla bra tyckte jag för jag var nästan lite orolig för han sa att dom skulle landa 11 och då antar ju jag att det är på dagen men sen så ringde han aldrig och när jag ringde var den avstängd. Så gick jag och var orolig hela dagen men sen ringde han strax efter 11 på kvällen. Hemska människa! Men ja, nu är han säker så nu är det lugnt.

Snart kommer alltså Sandra och det ska bli roligt! Jag ska duscha och sånt nu innan och kanske he in linserna och sminka mig för hon sa att hon ville fota mig också. Fast jag är inte säker på att hon har köpt sin kamera än, hoppas inte. Hehe. Jaja, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback