Startsidan

Kidnappad?

Ibland har jag lust att ge Eric en fet smäll. Nyss var en sån gång. Han skulle sluta 15.00 idag och bussen tar ungefär 40 minuter så 15.40 tog jag med mig Urax och gick till busshållplatsen. Där satte jag mig och väntade, och väntade, och väntade. Eftersom bussarna går en gång i kvarten så satt jag där i en kvart. Fast när bussen kom kom ingen Eric. Då skickade jag sms och frågade vars han var. Ingen svar. Jag ringde. Inget svar. Då gick jag hem och började med maten eftersom pappa var tvungen att äta en viss tid. Emellanåt så ringde jag till Eric men han svarade inte. När pappa hade kommit hem och vi skulle käka smsade jag Eric och frågade om vi skulle behöva fara och leta efter honom. Då äntligen svarade han "Nollning, kommer sen". Jaha, det var ju bra att han kunde kläcka ur sig det i tid.

Jaja, nu ska jag kanske äta upp Erics bit av kladdkakan eftersom han är så dum. Moahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback