Startsidan

Kluvna hårtoppar

Goddagens alla läsare!

Inatt var jag alltså ute på äventyr och det var både bra och dåligt. Dåligt eftersom jag missade lite skönhetssömn som kan behövas och för att det är jobbigt att gå upp när man har somnat. Bra var det för att pengar alltid är pengar.

Nu har jag duschat och hett på mig så där lagom slappa kläder. Det är najs. Nu kom mamma just hem så nu ska vi fara på Maxi och handla. Det är roligt tycker jag!

Här på bilden ser ni ett kluvet hårstrå som jag hade idag, nu har jag slitit bort det. Jag har aldrig sett det förut utan bara hört uttrycket. Men nu ser ni, det finns på riktigt! Om ni undrar varför bilden är så dålig kan jag berätta att det var för att det är svårt att ta kort utan att titta i hålet. Jag ryckte av det sen men när jag skulle hänga upp det och ta kort på det på riktigt tappade jag bort det.


Kommentarer
Av: Ap.

Häftig bild!

Sv; Ojsan, haha :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback