Startsidan

Onsdag

Idag är det en ny dag, precis som det var igår. Om en vecka kommer kanske Eric hit och det blir roligt! Fast jag längtar ändå inte för då börjar allvaret. Eller, vi har ju helgen på oss att slappa tillsammans men sen på måndagen börjar han skolan. Hemska tanke.

Ikväll tänkte jag fara på Kraftskivan på Umeå Energicentrum i Klabböle men jag tror inte att det blir av eftersom det regnar. Det känns inte alltför lockande. Sen är det ju bara dom där EMD som är där och dom klarar jag mig utan. Danny har jag lix redan sett på travet en gång.

Nu 13.00 är det ju Sommar i P1 och det måste ni lyssna på för det är Hassan Brijany som ska prata. Ni vet pappan i Ett Öga Rött. Jag tycker han ser så nedrans snäll ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback