Startsidan

Otäck dröm

Goddagens alla läsare!

Imorse klockan nio ringde Eric och väckte mig. Fast det var i och för sig bra eftersom jag drömde en mardröm. Jag hade blivit skjuten i båda armarna ett flertal gånger och hade jätteont och var rädd. Sen när jag hade pratat med honom och just börjat läsa boken jag håller på med, och ja, det är en hästbok så jag INTE ska drömma mardrömmar, verkar inte fungera, så smsar Susanne och låter sur. Då ringde jag upp henne men hon var inte sur det var bara det att hon aldrig gör smajlisar. Vi bestämde att jag ska fara till henne nu snart för vi ska baka och så.

Igår blev jag förresten bjuden på party i Skellefteå i slutet av månaden. Det kan ju bli roligt! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback