Startsidan

Spännande framtid

Huvvaligen, nu är ju klockan snart nio. Då börjar det vara dags att kvällsrasta Urax och gå och sova. Det bästa med dagar är att man får gå och lägga sig när den börjar ta slut.

Jag håller på och ritar fint i Illustrator förstår ni. Jag vill inte visa bilden riktigt än men om någon dag ska ni få se vad jag kan. Sen ska jag rita en annan person som jag har i tanken. Det kan bli roligt. Självklart ska ni få gissa då och jag blir besviken om ingen gissar. Jag ser ju exakt i statistiken hur många det är som skiter i att kommentera. Men det hoppas jag att ingen gör. Jag är väldigt nöjd med den jag håller på med för att absolut inte kunna rita.

Men nu ska jag nog se på ett Sallyavsnitt. Sen ska jag sova. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback