Startsidan

Stan avverkad

Halojsan!

Imorse åkte jag samma buss som Eric in till Vasaplan och sen gick jag på stan. Jag började med att lämna ett papper till CSN och sen köpte jag ett busskort. Sen tänkte jag gå på Gina Tricot och så men dom öppnade ju inte förrän klockan 10 och klockan var bara 9. Då satte jag mig på fontänen på Renmarkstorget och lyssnade på mp3 och skrev lite mer på några låttexter. Eftersom Åhléns öppnade halv tio gick jag dit. Där köpte jag hårfärg till Eric och fick veta en bra sak om mitt finnborttagningsmedel. Jag har nämligen det för typ lite fet hy och det har jag ju inte så det är ju dumt.

Sen när jag hade drivit runt där massa så gick jag på Gina Tricot och införskaffade en tröja. Den får ni se senare idag. Sen har jag nog inte gjort nåt mer. Eller jo, jag köpte en födelsedagspresent till Sandra eftersom jag ska dit på fredag och hon fyller år idag. Ni kanske minns den här bilden. Det är hon i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback