Startsidan

Vilken härlig dag!

Alltså ni skulle bara veta när jag vaknade imorse! Halv åtta! Det var i och för sig för att jag fick ett sms av en kvinna. Jag vet inte om jag vill berätta vad det handlade om för det är en hemlighet än så länge.

Snart ska jag Gå en härlig sväng med Urax och sen måste jag duscha och sånt för sen ska jag ju hämta Eric på flygplatsen. Solen borde skina idag och fåglarna borde kvittra men så är det tyvärr inte. Men jag är glad ändå!

Jag känner mig himla stel och seg i kroppen idag. Som att jag skulle behöva en riktigt skön massage. Vi får se om Eric kan fixa det.

Kommentarer
Av: Carro

sv: Jag förstår inte att ni inte sover i samma säng? Det är ju det bästa med alltihop! Iaf om man har 120 eller större hah :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback