Startsidan

Fett och träning

Idag har det varit en hetsig dag. I alla fall om man jämför med hur det brukar vara. Först släppte jag och Eric mamma på stan och så åkte vi vidare till Ersboda och hämtade ut ett stativ. Min julklapp alltså. Sen for vi och käkade på Frasses och det var inte bra för då blir man tjock. Sen for vi tillbaka till stan och träffade Åsa för vi har en hemlighet ihop. Sen gick jag och Eric och tittade i affärer. Jag hade svettkläder så jag kunde inte testa nå kläder. Tur för Eric. Sen visade jag vilken ögonpenna jag ska få av honom i julklapp så det ska bli rätt. Mamma vad hos tandläkaren så när hon var klar gick vi och köpte en julklapp. Nu har jag köpt alla julklappar jag ska köpa. Det känns himla skönt måste jag säga.

Sen hetsade vi hem och käkade middag och sen for jag och Eric och spelade innebandy med endurofolk. Det var roligt men himla jobbigt. Skönt att röra på fettet emellanåt.

Nyss fick jag veta att farmor och farfar inte kommer till jul och det är skittråkigt, hade verkligen sett fram emot det. Eftersom jag har bokat flygresan härifrån kan vi inte fara nånstans heller. Surt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback