Startsidan

Säkert!

Gud vad jag svamlar. Jag minns aldrig vad jag tänkte skriva och sånt. Nu ska jag i alla fall duscha och sen ska jag ringa Susanne och se om vi ska på stan elelr inte. Det beror lite på hur hon jobbar. Om inte hon kan så far jag nog själv för jag måste fixa lite grejer.

I gitarrkursen tycker jag det är lite roligt för nu sista "svåraste" uppgifterna handlar om att läsa noter som jag har gjort i över tio år. Dessutom är det bara g-klav och inga konstigheter. Fett najs faktiskt. Sen ska man välja en egen lätt låt att dspela in och skriva ner noterna till. Jag valde Och jag grät mig till sömns efter alla dar med Säkert!. Om nån undrar alltså.

Kommentarer
Av: Carro

Å Säkert! har så fina låtar. Jag tycker bäst om "Ditt kvarter" och "Är du fortfarande arg". Ah poesi :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback