Startsidan

Som ett jobb!

Hej alla vänner!

Idag var första gången jag slapp sticka mig i fingret innan blodgivningen. Det betyder alltså att jag hade bra blodvärde eller nåt förra gången. Nu tänkte jag bara påpeka att om man lämnar blod får man en betald, 30 kronor, undersökning. Dom ser ju alltså om man har aids eller andra otäcka sjukdomar. Suveränt! Alltså sen behöver man ju inte ha så hemska sjukdomar utan man får ju veta om man har dåligt blodtryck och sånt viktigt också. Jag är inte så bra på sjukhustermer men ni fattar.

Jag köpte ett linne på Maxi som jag har spanat på ett tag och det får ni se snart. Jag kan passa på och visa glaset jag tog för mina lämna-blod-pengar. Dom är mycket dyrare i vanliga fall. Missa inte det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback