Startsidan

Bajskorvar

Hej vänner och Lotta! Jessicka var snuvig så hon skulle inte på dansen så nu är hon här istället. Vi skulle käka varmkorv med bröd men den smakade ÄCKLIGT så det var bara pappa som tvingade i sig. Vi andra åt köttbullar och det var mycket bättre.

Lotta jag skulle hälsa mamma men hon var arg som ett bi för att vi hade missförstått varandra, plus att hon inte hade fått nån mat på länge, så då sa jag inget men jag ska hälsa sen. Pappa vet väl knappt att vi fick blommor men jag ska hälsa till honom också. Eller just ja, han fick ju läsa kommentaren. Så var det ja.

Nu måste jag gå och slänga på lite mascara och så. Jag skulle ha på mig min vita tröja med gråa prickar men jag kan verkligen inte hitta den så jag får ta min snorgröna kofta istället. Jag lovar att Anna har snott den och om hon har det ska jag säga åt henne på skarpen. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback