Startsidan

Bläbläblä

Just ja, jag glömde ju skriva vad jag tyckte om Melodifestivalen. Hade jag fått bestämma hade Kebabpizza och Sanna Nielsen gått till Globen och dom som ser likadana ut och Carola och Andreas till andra chansen. Ola tycker jag sjäng hemskt! Låten var väl okej men alltså sången. Jag trodde han var duktig på att sjunga? Han måste ha varit sjukt nervös eller så vet jag inte. Kebabpizzan hade i alla fall ett bra budskap. I alla fall i början för då lyssnade jag på texten. LYSSNA PÅ DEN!

Nu är i alla fall Eric hemma och det är jättetomt här. Till och med Urax saknar honom för när jag kom hem från flyget stod Urax och stirrade mot dörren och väntade på att Eric också skulle komma in men han kom ju aldrig. Usch. Jag längtar tills om tre veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback