Startsidan

Dagens morgon

Godmorgon! Konstigt nog var jag inte så trött när jag skulle stiga upp och det var ju skönt. Jag måste åka om kanske en kvart om någon undrar. Hur som helst har jag, tror jag, börjat få ont i halsen vilket inte är så bra. Fast det är bättre att vara sjuk nu än om knappt tre veckor då tjejligan är. Fast ikväll är jag frisk för då ska vi åka skridskor med innebandylaget. Jag ska nog inte nämna att jag har spelat hockey i sex år eftersom en tjej har spelat bandy och är, vad jag tror i alla fall, riktigt duktig på att åka. Det tråkiga 'r att alla i laget är ju duktiga på att hantera en klubba så dom är ju inte helt ute och cyklar skulle jag tro. Fast i och för sig är dom värsta olika långa. Ja.

Jag undrar när jag får sovmorgon nästa gång. Troligen blir det inte förrän Eric har åkt hem eftersom det är jobb varje dag. Nej det kanske det inte är men nästan i alla fall. Fast det är ju roligare att jobba när Eric är med och han säger att han nog är frisk imorgon. Det blir bra.

Nu har jag läst inledningen och förordet till Kroppskoden så nu är jag snart i bra form. He...he...hej då!

Kommentarer
Av: Jonna

Godmorgon godmorgon:)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback