Startsidan

Dans

Godmorgon! Idag när jag och Eric kunde sova exakt hur länge vi ville, fast som längst till kanske halv tre, så vaknade vi vid åtta. Är det inte typiskt? Vi låg kvar och försökte somna om till nio men sen gick det inte längre. Fast det kanske är bra att inte ställa om dygnet för mycket.

Just innan tre ska vi åka och hämta Jessicka och hennes kompis på fritids och skjutsa dom till dansen. Åsa sa att dom filmar i danssalarna så vi kan se dom från fiket. Det vore skoj tycker jag. Skulle det inte gå får vi väl vandra runt på stan eller så. Jag skulle vilja införskaffa ett par svarta strumpbyxor, alltså inte sånna glansiga som leggins utan strumpbyxor. Jag vet itne om sånna är sköna men jag måste ha sånna om jag ska ha min kjol.

Har jag och Eric otur, eller tur om man tänker på pengarna, så ringer Åsa och vill att vi ska komma och jobba. Den som lever får se. Nu ska jag hjälpa en tjej att sätta in en header. Hej då!

Kommentarer
Av: lotta

kul att ni blev glada för blommorna! hälsa din mamma och pappa att jag verkligen är tacksam för att ni tar så väl hand om eric och att han fått stannat där så länge. du är alltid välkommen till oss också, som du väl redan vet. ha det bra! ps. säg till eric att jag hämtar honom på bromma på söndag som vi kommit överens om

2008-02-15 @ 15:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback