Startsidan

Fina bilder igen

Hej! Nu hoppade Eric just in i duschen så då blir det lugnt och skönt ett tag. Snart ska vi fara och hämta dom små barnen som jag redan har nämnt. Om någon undrar ska Eric bajsa också för det sa han så att alla kunde höra. Intressant va.

Vi var ute med Urax nyss och då tog jag lite bilder. Här är några. Först ville jag bara visa min urtjusiga mössa som jag har när det är kallt. Jag knyter den under hakan om ni undrar. Sen på andra bilden hade Eric hett fast kopplet i Uraxs svans så han snurrade runt runt vilket Eric tyckte var jätteskoj. Eric halkade till. Han vill inte vara med på bild så mycket för han bor ju i Stockholm och där finns det folk som slåss och sånt. Sist hittade jag några tråkiga träd.




Nu ska jag gå och göra mig vacker. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback