Startsidan

Hannas present

Haloj! Igår var en rolig men jobbig kväll eftersom både jag och Eric var trötta och sjuka. Hanna skrattade jättemycket när hon såg att jag hade gjort ett halsband av makaroner till henne. Självklart glömde jag kameran hemma så jag kunde inte fota. Sen fick hon också en pysselbok och tuschpennor så hon har nåt att göra på planet till Grekland och sen fick hon en inte-sakna-Sverige-låda med djungelvrål, Ahlgrens bilar, kexchoklad och Marabou mjölkchoklad. Smarrigt va?! Sen av mig, Eric och Sandra tillsammans fick hon en handduk som vi hade målat på med textilpennor. Värsta resväskan med alla Hannas intressen och grejer i. Så här såg den ut!

image380

Jag var ju självklart tvungen att göra reklam för min blogg på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback